راهنمای خرید

در این صفحه تمامی سوالات مورد نظرت برای خرید و ارسال کالا پاسخ داده شده .

مراحل ارسال محصولات

1. انتخاب و ثبت سفارش در سایت

2. دریافت شماره سفارش و پیام تایید سفارش

3. محصول مورد نظر در اولین فرصت ارسال میشود.

4. و در اسرع وقت به مکان اعلام شده ی شما میرسد.

شرایط تعویض یا مرجوع محصولات

چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی وستا و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید. لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل ۷ روز مهلت تست نمی باشند :

کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال می شوند.

محصولات مصرفی مانند: باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای فروشگاه لپ تاپ داتیس ارسال شود.

مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.

اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده فروشگاه اینترنتی وستا میباشد.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی وستا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

 

سوالات متداول

سفارش من هنوز نرسیده ، در کدوم مرحله قرار داره؟

ارسال سفارشات بطور معمول طی بازه زمانی 3 الی 4 روزه به دست شما خریدار گرامی میرسه اما با توجه به شرایط انتخابی شما (پست یا تیپاکس) ممکن است تا 1 هفته نیز به طول انجامد ، در صورت بروز مشکل با کارشناسان ما در تماس باشید .

امکان ارسال سفارش در روز های تعطیل هم وجود داره؟

خیر با توجه به اینکه شرکت های ارسال کننده ی کالا در روز های تعطیل کالا های ارسالی رو تحویل نمیگیرند در نتیجه پیشنهاد میشود در روز های شنبه تا پنجشنبه سفارش خود را ثبت کنید که در اولین فرصت ارسال و به دست شما برسند .

(سفارش های شهر شیراز و تهران در تمامی روز های هفته قابل ارسال میباشند )

آیا پرداخت هزینه ی کالای خریداری شده درب منزل امکانپذیر است؟

خیر.

تنها مشتریانی که از شیراز خرید خود را انجام میدهند از امکان پرداخت هزینه درب منزل برخوردار میشوند.

گارانتی دستگاه ها شامل چه مواردی میشوند؟

گارانتی تمامی محصولات وبسایت وستاتک و موارد ابطال گارانتی در فاکتور و کالای ارسالی تعریف شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

نیاز به کمک دارید؟

  • 09033713573
  • 071-36472634
  • vestatech2023@gmail.com